Det gick ju bra!

Jaha.. dagens jobbigaste uppgift gick ju ganska bra ändå. Jag klarade det med bravur måste jag säga.
Mest förberedelserna som var jobbiga. Men sen var det ju faktist inte så jobbigt!!
Men det känns.
Frågan är vad??
Usch och fy längst där inne iallafall. Det är nog tyvär så.

Imon är det iallafall fredag, det gillar jag! Helg är alltid trevligt, fast denna helgen blir det bara flytt flytt och flytt. Och städning av lägenheten, fyy vad tråkigt. Men det måste göras. Sen får jag bo själv i min nya lägenhet en vecka. Jenny och Erik ska bo där fram tills sommaren sen är den min!!!
Jag ska ju bo hos Nina som ni kanske vet.

Imon ska jag klippa mig!! :)
Topparna och lite snedlugg tror jag det får bli. Borde hitta nån bild men har inte hunnit leta ordentlgit. Ska nog bli bra ändå. Men ska verkligen se till och inte klippa för mkt, sist var jag ritkigt ledsen efteråt. Så får det inte bli!

Snart sova, prata lite till med Amanda och Brandmannen bara;)
Nattinatti!

2009-04-02 22:23:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tss du blev så fin så! Får väl ta och kommer med lite bilder på frisyren och detta så folk får se haha ;)



Snart kommer jag till dig! Pusss

2009-04-04 @ 11:39:07
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback