lite tråkigt..

Ja nu känns allt lite tråkigt.. snabba humörsvägningar här.
Men min lilla Amanda ska inte vara i Göteborg i sommar, hon ska jobba på preem i Kna i sommar. fyyyy vad tråkigt!!
Vi som planerat så mycket kul.
Men samtidigt väldigt bra att du har jobb! Får lite panik över det jag med nu faktist. Har ju jobb nu men vet inte hur länge jag kommer få vara kvar, eller vill vara kvar?!
Men det löser sig nog, vill bara ha ett jobb och tjäna fett mycket pengar så vi kan göra allt kul vi pratat om.
Kanske Norge till hösten, får se.. svårt med jobb där nu oxå ju, eller så blir det plugg. om jag kommer vi. Vi får se vad som hnder helt enkelt.
Men känns lite tungt nu.

Ska fixa mig lite nu och göra pannkakor sen jobb med Amanda, två extratimmar idag. Det tackar vi för!
pusspuss på er!

2009-04-02 11:59:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Inge depp här inte Julia din tönt ;)

Sluta nu vi ska ha kul heela sommaren allt vi planerat ska hända inga bekymmer!



Vi fixar detta jag behöver pengarna hjärtat!

Ingen skilsmässa! Blir nästan de nu bara när jag ska vara iväg i 2 veckor ojoj hjärtat lilla!! <3

2009-04-02 @ 20:04:14
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback