Skräcknatt!!


Tänk att denna lilla katt kan skapa en sån skräcknatt!!
Blev inte många timmars sömn inatt för Thula var på sitt galna humör. "den lilla jäveln" var hon.
Började med att hon attakerade mitt ansikte igårkväll när jag skulle flytta henne från min säng, men tydligen så tycker hon att det är hennes plats för hon ligger där hela tiden nu.
Sen var jag livrädd och svepte in mig i täcket men det hjälpte inte för hon lyckades ta sig under och gick runt  sängen och vaktade hela tiden.
Jag och Nina fick panik och satt med vattenflaskan i högsta hugg. Denna katt är inte att leka med när hon är på detta humöret. Hon är totalt livsfarlig.
Tänk att en söt liten kattunge kan va en sån jävel.
En jobbig natt var det iallafall.
Skönt att jag ska sova hos mig själv inatt:)
Thula bula, lite söt är du iallafall.. men världens bitch! 
2009-04-28 14:03:40 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Nää hon vill ju bara kelas. Jag kan göra henne tam.

2009-04-28 @ 21:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback