=)


Köpte mig årets majblomma igår, en söt liten tjej som kom fram till mig på skolan.
Var tvungen att tänka efter om jag har nån kusin som jag skulle köpa av men sen kom jag på att dom är ju inte här i Gbg.
Så köpte mig en liten blomma, sitter så fint på skinnjackan nu:)

Blev ikea igår efter jobbet, med Jenny. Vi hade så mysigt så. Kommer verkligen sakna henne sen när dom flyttat. Men får ta mig en trip till växjö lite då och då! kan ju vara trevligt:)

Blev iallafall en fin byrå på ikea. Så satans tung var den. Fick hjälp av Erik att bära upp den, var helt slut efter och känner lite i ryggen idag faktist. illa illa! Jag är tydligen inte så stark. haha!
Snart helg, känns väldigt bra. Längtar efter att få va i "min" lägenhet nu. Har iofs vatt där varje kväll nu och ska dit imon. haha:)
Liian kommer upp i helgen, det gillar jag!
2009-04-22 22:15:26 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas det blir en bra helg! Hoppas att vi snart kommer upp till din nya lya!

Kram mamma.

2009-04-24 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback