Alltid!!

Alltid ska det vara något man är irriterad över. Kan inte allt bara flyta på? Skulle vara skönt med lite tur någon gång. Ska inte klaga för mycket nu för allt brukar lösa sig. Men 100% kan något aldrig vara och det stör mig!
Tycker själv att jag är värd det bästa så det så!!

Dagen har varit riktigt skön. Sov ut och det var underbart skönt!
Träffade Kalle på stan vid två. Blev en fika och promenad på stan och sen hem till honom för att kolla på hans lägenhet. Riktigt fin var den:) Ska söka mig mot Johanneberg jag med trror jag. Mysigt där!

Imorgon börjar min arbetsvecka, ledig på söndag så det blir några dagar med hårt arbete nu. Ska nog gå bra.

Sitter här med en kopp te och lite god apelsinkrokant ska kika vidare på tvn nu.

Puss på er!


2009-08-24 21:21:37 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Baah vad är det nu som är fel julia? :P du kan ju vara glad över att du iaf bor i en rolig stad! :)

2009-08-24 @ 23:24:29
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag kommer nästa helg!!! Den 4-6 september. Vill du umgås med mig då?!?? :-) Vill gärna bo hos dig om jag får?

Kramar

2009-08-25 @ 16:19:08
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback