Det går bra nu!

Ja det mesta har löst sig nu och det känns underbart!
Har ett bra jobb, fin lägenhet och kommit igång med träningen.. allt är toppen!
Varit på Gymmet igår och idag. Träffade en jobbarkompis från RnD på gymmet idag, jättekul! Bestämde att vi ska ta ett gympapass imon efter jobbet. Nu blir det hårdträning här;) Me like it!
Köpt nya träningskläder så nu är det extra kul att träna. Riktigt längtar till nästa pass, haha vad är det med mig? Får se hur länge dettta varar:) Länge hoppas jag och det kommer jag se till att det gör.

Inga bilder här  från bröllopet ännu men dom kommer. Jenny vill välja ut lite favoriter och sådär först.
Men snart så..
Nu är jag lite sugen på att bli fotograf faktist. Vi får se vad framtiden utvisar.

Nu ska jag slappa lite i soffan sen blir det sängen. Jobb imon men kan sova till halv nio, underbart! Inte mänskligt att gå upp klockan sex som jag gjort hela sommaren. Sjukt skönt att slippa V-Städ. Men det är en erfarenhet det med och som jag känner nu är det inget jag ångrar. Har blivit en mästare på att städa:)

Nattinatti!
2009-08-04 22:17:26 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback