En dag på stranden

Är ledig idag tänkte bara ligga inne hela dagen och vila och pyssla om mig själv men så vaknade jag och kände, detta går inte!! Klarblå himmel och det riktigt luktade sommar när jag öppnade balkongdörren. Skickade ett sms till Malin som jag visste låg och sov.. fick inget svar så efter nån minut ringde jag och väckte henne. Det var en trött Malin som svarade och tillslut kunde jag övertala henne till att vi skulle åka till stranden..
Jätteskönt att få lite sol på kroppen. Jag njöt av varje sekund. Blev ett dopp tom, premiärdoppet i Gbg för denna sommaren. :) Var riktigt varmt i vattnet, så himla skönt!
Jag älskar att vara ledig!!
Imorgon är det dags för jogg igen, sex dagar på raken nu sen ledig i två dagar, men det är ju ungefär som en vanlig arbetsvecka. Men det är långa dagar så man blir faktist lite trött så liiite får jag gnälla.
Händer mycket kul nu i helgen trots att jag ska jobba. Imorgon blir det bio, Sommaren med Göran. Har verkligen längtat efter att se denna film. Ska bli jättekul!
På lördag blir det en liten utgång, ska äntligen inviga min lägenhet med förfest. :):):) Men det blir en ganska lugn kväll med tanke på att jag ska upp och jobba på söndag.

Nu ska jag fortsätta att fixa och dona lite här hemma.. till härlig musik är det ganska kul att städa. Lisa Nilsson blir det nu. "Allt jag behöver nu" är favoriten för tillfället:)

Tjingeling!






2009-08-06 18:10:40 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback