Skön dag!

Jajemen, sitter här och konstaterar att jag haft en riktigt skön dag. Fick ledigt idag, vilket jag blev himla glad för.
Sov ut ordentligt, blev ganska sent igår efter en god middag hos Kalle efter jobbet, så himla lyxigt!
Har varit runt och fixat lite idag. Ska ha en liten kräftskiva på lördag så har letat kräftskivegrejer idag. Hittade tillslut det vi ville ha på coop. Sånghäftet tom. Inte dåligt!
Blev skoköp också. Var inte alls meningen men hittade ett par himla fina höst/vinterskor som jag faktist kände att jag behövde. Men sa till mig själv nu när jag kom hem och satte in skorna i garderoben.. "inga mer pumps eller klackarskor nu för det har jag massa!!"

Har hunnit med en liten snabb dammsugnin nu med + lagat riktig mat. Fisk har jag ätit idag för en gångskull. Händer inte ofta känns bra med riktig mat för det ska hårdtränas lite senare ikväll.
Nu ska jag in till stan för att sätta mig hos frisören. Vet inte riktigt hur jag ska klippa mig bara. Topparna och kanske lugg? Lite snelugg iallafall får se vad jag vågar när jag väl sitter där.

Måste kila nu!
Puss!

2009-08-26 17:21:18 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Härligt att du blev nöjd med klippningen! Längtar efter att få komma upp till dig. Men först ska vi till Santorini!

Kram

2009-08-26 @ 22:32:15
Postat av: Liiii

Juliaaa!! Vilket gata bor du på? :)

2009-08-27 @ 21:00:16
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback