Snart helg:)

Ja jag har snart helg, kan säga att det är som torsdagkväll för mig nu för jag är ledig torsdag och fredag. Skönt för det känns att jag har jobbat fem dagar nu + ett hårt träningspass igår. Var helt stel och trött i kroppen i morse men börjar släppa lite nu. Himla bra för imon är det dags för ett nytt pass.

Funderar lite på vad jag ska göra på mina lediga dagar. Blir nog att pyssla om mig själv lite och städnign av lägenheten, en tvättid ska jag nog försöka få också. Sånt pyssel som är ganska kul när man har tid till det:)
Blir väl en runda på stan för lite shopping också. Eller en runda till jobbet för lite shopping. Har lite grejer jag kikat på. Då blir chefen nöjd, när man går runt som en liten skyltdocka. "modedocka" som morfar alltid sa att jag var:)

Nu är det bokat och klart att Josefin kommer upp till mig nästa vecka. Fick ledigt tisdag & Onsdag så då blir det äntligen en heldag på Liseberg, som jag längtat!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite innan jag ska sova. Skönhetssömnen får bli en annan gång.
Puss på er!
2009-08-11 23:23:19 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kusin-Josefin

Ja! Så härligt att vi kunde hitta några dagar båda kunde! Nu blir det Liseberg och Shopping!! :D och så får jag äntligen se hur lägenheten har blivit! :)

2009-08-12 @ 14:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback