Ännu mera jul..

Jag fortsätter på julstämningen från mina förra inlägg. Det är ju trots allt bara två veckor kvar till Julafton. Detta påminde min lilla far mig om alldeles nyss. Jag brukar inte ha några problem med nedräkningen till julafton men nu har jag inte lika bra koll längre. Vuxenpoäng till mig kanske?!
Är ledig idag och sitter just nu med en latte och massa pepparkakor brevid mig. Gröten står på spisen, gör egen risgrynsgröt. :) Gjorde det förra veckan oxå, trots en ganska stor gryta tog den slut på två dagar så idag använder jag mig av två grytor. Älskar tomtegröt!!

Ska in till stan i eftermiddag och julshoppa lite. Inte köpt en enda julklapp ännu. Håller på med lite pyssel här hemma bara. Men hoppas på att bli färdig med några klappar idag.
Innan stan ska jag hälsa på Nina som just nu ligger på sjukhuset. Bli inte nervösa nu kära vänner, hon har opererat bort mandlarna så ingen större fara med henne. Ska iallafall häsla på min lilla bästis sen, trots att jag hatar sjukhus. Usch & fy!

Nu ska jag sluta proppa i mig pepparkakor och pyssla lite med en julklapp:)

God Jul på er:)


Ester och Jenny förra Julafton:)

2009-12-08 13:15:10 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback