Biter ihop.

Julia är trött, döö trött!!
Inne i en svacka är jag oxå, både på jobb och allt annat..
Händer inge kul om dagarna, bara jobb jobb jobb. Ändå jobbar jag inte så överdrivet mycket. Men hinner inte göra nått vettigt innan jag börjar ändå..
Denna vecka är det lite mer jobb än vanligt och det är väldigt bra för jag kommer vara glad sen när lönen kommer, fast det dröjer ju en månad till, segt!!

Lite depp nu, inget att se framemot, Eller egentligen har jag massa kul att se fram emot men allt känns lite långt borta nu.
Jag är inte gjord för att städa!! Jättetrött i kroppen och huvudet. Tydligen är dom inte nöjda till 100% heller, men vi gör så gott vi kan. Vi är helt enkelt gjorda för nått annat, tror du inte det Amanda?! :)
Ska se till att hitta nått att plugga till hösten iallafall, eller fixa ett jobb i en klädbutik för längre än till sommaren står jag inte ut!! Så segt att göra exakt samma sak varje dag och ändå ser det lika förjävligt ut efter en dag.
Bryt ihop? Bit ihop? BIT IHOP!!

Imon blir det iallafall fest, se det händer ju visst roliga grejer!
Funderar över vad jag ska ha på mig. hm? svårt det där!
Lite orolig över att jag inte kommer få fram partyhumöret imon bara men det ska nog gå. Det kommer gå!! :)
Inte lika kul att jobba på fredag, men förhoppningsvis har vi haft så kul kvällen innan att det kommer vara värt det.
Så får det bli!

Ska kika sex and the city och sova på min luftmadrass nu, min kvällsvana:)

Nattinatti!
2009-02-25 22:20:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Julialainen

det är verkligen mycket depp just nu... önskar jag kunde styra kärleken med en fjärrkontroll ;)

2009-02-25 @ 22:52:05
URL: http://julala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback