Min dag:)

Ja idag har det varit min dag för det är nämligen Juliadagen:) Inte allt för många som kom ihåg att ge mig ett grattis men med en liten påminnelse blev det ganska många. Tack för det!
Har varit en bra dag iallafall, en väldigt bra dag. Gjorde precis några "lyckligskutt" när jag var ute på promenad med Ester, haha!
Har haft besök av Kusin Erica och Marita idag, ett väldigt kärt återseende måste jag säga. Så kul att se kända ansikten sådär på stan. Jag fick uppdraget att visa dom runt lite här i Göteborg, visade det fina butikerna såklart. Blev endel shopping, inte för mig dock. Kanske imon, ska hinna med stan och kinamat innan jobbet. Blir en bra dag imon oxå känner jag på mig.

På Torsdag kommer mamma och pappa, dom är så efterlängtade!! Tänker kräva massa kli på ryggen:)
Shopping och musikal ska det bli iallafall, så mysigt. Längtar verkligen!

Imon fyller syster 24 år. Ska upp halv sex och sjunga för henne, borde nog sova snart.
Nattinatti!
2009-02-16 22:38:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback