:)

Nu sitter jag här, på min luftmadrass.. luftmadrass ja!!! Detta var väl inte riktigt vad jag tänkt mig när jag flyttade upp till göteborg i höstas men det blir ju inte alltid som man tänkt sig och förhpoppningsvis var det meningen att det skulle bli såhär och att det kommer något gott utav det tillslut, vilket jag vet att det kommer att göra.
Inneboende hos syster nu alltså, för er som inte visste det. Det funkar ganska bra, eller det går alldeles utmärkt. :) Blir bortskämd med god mat varje dag och trevligt sällskap men vissa stunder vill jag bara ha mit eget, men det är väl inte så konstigt?! Till sommarn har jag förhoppningsvis det iallafall, alldeles underbart! Blir tokig av längtan ibland.
Men kommer vara lite jobbigt att flytta härifrån, denna lägenheten är fantastisk!! Ska bara bo här en månad till, känns lite konstigt. Sen flyttar jag till Nina några månader. Kommer bli fyra flytt på ett år, stabilt liv jag har! haha.


Jobbet gick bra även idag, amanda var lite tystare än vanligt bara. Inte lika mkt skratt som det brukar bli men det finns det en anledning till. Men allt kommer bli bra tillslut, det vet vi. Göteborgare klarar allt.
Pluggat lite matte ikväll oxå, "kanske borde ge upp det här" snurrade tankarna ett tag men sen gick det faktist:) Här ska vi inte ge upp något!!

Imon kommer mamma och pappa, har verkligen längtat de senaste dagarna nu. Och jag ska äntligen få köra bil i helgen, ska bli så underbart. Men ska vara försiktigt med att trycka på gasen, blev lite dyrt sist så numera håller jag hastigheten, försöker iallafall.

Nu börjar jag snart se suddigt, borde sova nu. Matte och jobb imon:)
Nattinatti!
Julia fixar allt!

2009-02-18 23:38:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi klarar allt!! =)

Vi ska vara nöjda att vi håller oss kvar i Gbg utan boende eller med spelar ingen roll Gbg is the shiiit!

Jag har den bästa arbetskamraten ever!! <3

2009-02-18 @ 23:44:36
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Hahaha , längtar tillbaka till sommaren, du är väldigt händig!!:)

2009-02-19 @ 20:54:38
URL: http://eeemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback