Underbara Sturkö!!:)

Sitter på altanen utanför stugan på sturkö nu, så härligt!
Ska ta tåget hem till Göteborg vid halv sex så njuter av de sista timmarna här nu. Men kommer tillbaka på onsdagkväll så känns inte så jobbigt att åka härifrån idag. Jobba två dar sen har jag ledigt i fyra dar. :)

Har hunnit med ganska mycket denna helgen. Blev en heldag på Knallen i lördas sen filmkväll med Josse & Erica, så mysigt! Skulle spelat minigolf på campingen men vädret tillät inte det. Har haft lite otur med vädret men fick mig en soldag iallafall så jag är nöjd.
Kalas för mamma hela dagen igår. Massa folk och Amanda & Emmelie tittade förbi en stund oxå.
Blev wollyboll och allsång med släkten senare. Älskar min släkt! Alltid lika kul!

Kommer lite härliga sommarbilder framöver:)

Denna är från förra sommaren. Felicia, Emil & Josefin.

2009-07-06 14:27:10 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack hjärtat för hjälpen i helgen och mina fina presenter. Halsbandet är jätte fint! Vi ses snart igen, det ska bli jätte roligt på torsdag i Kalmar bara vi får bra väder på kvällen.

Kram.

2009-07-06 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback