Underbart!

Redan torsdagkväll, denna veckan har gått riktigt fort faktist. Jobbat för fullt och hunnit med lite annat för en gång skull. Amanda är hemma i Gbg nu så har passat på att träffa henne även fast jag vatt DÖTRÖTT varje kväll.
I Måndas blev de Lotta på liseberg, dåligt väder så vi slappade i soffan istället för att stå där i regnet.
Tisdagkväll så följde jag Malin och Amanda med Nina till stallet. Fick oss en ridtur allihopa. Himla stolta över oss själva för att vi vågade. :)

Idag har jag provjobbar p¨å RnD Fashion, en butik på Kungsgatan, ska vara där imorogn ockå. Förhoppningsvis blir det någonting där sen. Hoppas dom gillar mig men tror de:)

I helgen är det bröllop som gäller. Jenny & Eriks feta bröllop;)
Ska bli så spännande och hur kul som helst. Jag ska vara tärna så lite nervöst är det allt. Inte nervöst kanske, mest spänd. Ska iallafall bli så himla kul!
Bröllopet kommer va i Bergs kyrka i växjö sen blir festen hemma hos Jenny & Erik i deras lada som dom renoverat.
Tror det kommer bli superfint!
Undrar om jag kommer gråta?!

Har alltid tänkt att när min syster gifter sig så kommer ju självklart min kille vara med.. men så blev det ej. Vet inte varför jag tänkt så men det är väl inte så konstigt egentligen?
Trodde ju att jag själv skulle va så pass vuxen att jag skulle ha med mig en respektive. haha!
Men jag har faktist med mig en respektive ändå, Nina så klart! och det är inte fel de:)

Tycker inte denna tanken känns så farlig länge, har vant mig vid tanken. Det viktigaste är ju att han är med på mitt bröllop. haha!

Kommer lite bilder fårn Halmstad nu ;)

Vickans fina hus, har alltid älskat den stilen!


Fest!! Lite suddigt men visst är vi tjusiga, Malin, jag & Anna.
Gillar min rosa paljettklänning:)


Chill på Tylösand.

Nu ska jag kolla igenom min packning inför helgen och ta mig en dusch.

2009-07-30 21:43:21 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kusin-Josefin

Riktigt fin klänning Jylla, måste jag säga! :D

2009-08-10 @ 11:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback