Fredag=)

Kom hem från jobbet nu precis, underbara helg nu:)
Blev en liten snabbis på stan efter jobbet. Köade för att komma in på systemet. Kändes lite dumt. haha! Men är det ferst så är det!
Men ikväll blir det lugnt. Skräckis hos Amanda om en liten stund. Ska bara äta lite innan. Kycklingfilén står i ugnen, gott gott!
Har fredagsstädat och lagt rent i sängen oxå, duktigt av mig! Alldeles nya lakan, väldigt lockande att lägga sig där nu:)

Imon ska jag och Amanda på nån picknickfestival i Härlanda, har ingen aning om vad det innebär. Nått Amanda hittat.  Sen blir det hem till mig för att fixa oss och äta middag och sen FEST! ;)
Förfest hos Melissa och Malin sen bär det av till trägårn. Dansa hela natten var det ja. Är laddad nu, humöret är på topp. Gillar det:)


Vi kommer få en sjukt bra helg. Sista helgen tillsammans ju på ett tag.
Men hon kommer tillbaka till hösten igen:)
 
2009-06-05 19:50:02 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ojoj denna helg kommer bli såååå lyckad!! Jag är taggad nu! <3

2009-06-05 @ 20:59:42
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback