Fullt upp!

Hallå hallå!
Börjat jobba heltid nu så har inte så mycket ork eller tid till annat. Fy vad tråkigt det känns men jag gillar pengarna som kommer rulla in sen:)

Midsommarhelgen vad underbar! Fest 24/7 torsdag till söndag, sjukt kul!
Var ganska sleten förra veckan och Smögenpesten drabbade oss alla. Fortf fökyld, inte lika kul det. Men det var det värt.

Nu bor jag äntligen ensam i min lägenhet!! Känns underbart fast just nu är det lite ensamt, trodde verkligen inte att jag skulle tycka det såhär snabbt men det är samtidigt väldigt skönt.
Kollar på Lotta på Liseberg nu, förra måndagen satt jag där i publiken minnsan. Jättemysigt verkligen. Blir nog att gå dit nån mer gång, har köpt mitt årskort nu. haha!

Hade möhippa för Jenny i lördas, picknick i slottsskogen i det underbara vädret blev det. Jättemysigt och kul precis som hon ville ha det. :)
Saknar min syster nu, helt ensam i Göteborg känns det som nu fast helt ensam är jag ju inte. :)

Hem till Kna, Sturkö i helgen. Ska bli så skönt!

Ledig imon på dagen faktist, ska jobba natt får se hur det kommer gå. Väldigt skönt med sovmorgon, sen blir det solning på balkongen och bara njuta!

Ska käka lite glass nu tror jag.
Puss på er!

2009-06-29 20:46:40 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Liii

Tjuhuu! Läste precis din kommentar! Tack själv för festanadet :P Ska du bara till sturkö eller till bergåsa med? :)

2009-06-29 @ 21:50:07
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback