Låt kärleken slå rot.

Lyssnar på Ted Gärdestad nu, så underbara låtar. Låt Kärleken slå rot är nog den allra bästa tror jag:)
Ryser av texten..

Dagen har varit helt okej, humöret upp och ner som vanligt.. Ena stunden känns allt hur bra som helst men sen vänder det lika fort. Men just nu känns det toppen. Tänker hålla fast vi det!

Sökte lite jobb igår så nu väntar jag bara på att telefonen ska ringa, snälla ge mig lite tur nu. Det var ett tagsen faktist. Jag har kämpat tillräckligt nu tycker jag!
Borde vända nån gång?!

Blir Karlskrona i helgen, jobbar förmiddag på fredag så kan åka ganska tidigt så det känns bra:)
Vet inte riktigt vad som händer på fredagkväll men ska hitta på nått med Emmelie iallafall. Sen blir det Sturkö på lördag, såå mysigt:)
Fest på kvällen kanske? Hade ju tänkt att låta bli men vi får se.. lite lockande nu när Li tjatar:)
Ska hälsa på Johanna och hennes lilla Noah, det är största anledningen till att jag åker hem.

Ska kika på Grey´s nu och fixa lite te, kvällsfika är ett måste:)

2009-06-10 21:20:13 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Liii

jaa nu ska vi ut och vara glada! :D

2009-06-10 @ 23:08:03
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback