Trevlig Midsommar!!


Tjingeling!

Lite stressigt hos mig, packar inför Smögen nu. Ska vara iväg tre nätter så det blir endel. Svårt för vill ha med mig massa sommarkläder men vädret ska ju inte bli så bra så därför måste ja ha lite varma grejer oxå, jobbigt att gå runt och frysa hela tiden ju.
Åker vid nio imon bitti så måste packa klart ikväll och detta lär ta ett tag. Dessutom är väskan för liten så fudnerar på att ta den rosa rullväskan men den är för stor. haha!
En camping ska vi till, känns inte riktigt som vi kommer passa in. Högklackat ska oxå med, nyiköpta och allt:)
Läcker läckert;)

Kom hem från Karlskrona söndagkväll. Jätteskönt att vara hemma lite men blev tyvär inget besök hos Johanna. Deras lilla Noah mådde inte så bra så får vänta med det tills nästa gång.
Va på Sturkö och träffade kusinerna, tyvär så regnade så inte riktigt den sommarstämningen jag ville ha men satt inne och spelade kort istället. Brukar ju hända att vi gör det oxå vissa regniga dagar.
Såhär mysigt hade vi det iallafall:)

Mamma och pappa renoverar köket i stugan, här målar pappa väggarna.
Världens bästa pappa!

Kommer bli så fint! tom varmvatten i kranen nu, det ni! Det kalls lyx:)


Blev fest på kvällen med tjejerna. Förfest hos Li sen till Malins pojkvän Simon sen blev det nivå en snabbis sen blev faktist piraten. Inte ens jag var sugen men var ju helt okej sen ändå. Vi hade kul med varandra och det är ju huvudsaken sen att det är massa bönder där det är deras problem. Visst?!
Lyckad kväll iallafall:)

En tur med Axel var ett måste:)
Nu måste jag fixa vidare med allt. Packa, duscha, måla naglarna och massa annat.
Stressigt!!
Ha nu en jättetrevligt midsommar. Det ska jag se till att ha och tvivlar inte en sekund på det:)
Puss!

2009-06-17 20:33:22 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det samma, önskar jag dej!

Kram!

2009-06-18 @ 11:04:05
Postat av: Bella

Glad Midsommar Gumman. Ha det så roligt nu :) Va rädd om dej. <3 KRAM.

2009-06-18 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback