Fest ikväll!:)

Godmorgon!
Idag har jag nästan varit uppe tidigt, skönt att inte få ångest för att man sover bort halva dan. Riktigt så illa brukar det kanske inte vara men finns ju inte så hemskt mycket att göra innan det är dags att gå till jobbet så lika bra att sova:)

Men nu ska jag snart in till stan och möta Nina vid brunnsparken. Vi ska till skolan lite tidigare idag och räkna några tal.. pov nästa vecka så vi får försöka va lite ambitiösa nu. Och i helgen, kulkul!
Sen blir det jobb och sen feeeeeest!!!!

Det är ju torsdag och det betyder fest för oss:) Ikväll blir det förfest hos Nina, sen valand tänkte vi. Tror det kommer bli lyckat, får fint besök oxå;) som ska gömmas på rummet. säger inte mer än så:)

Nu ska jag äta lite frukost.
Hoppas ni få en fin dag, det ska jag ha!
 puss!!
2009-03-12 10:09:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emmelie

vad är det jag inte vet?!

2009-03-12 @ 16:40:50
Postat av: Kerstin

Hoppas ni får roligt i kväll.

Kram

2009-03-12 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback