Fyyy vad tråkigt!!

Blev inget jobb på Zara.. känns så tråkigt just nu. Hade väl inte förväntat mig nått men hoppades så..
Jag gjorde ett väldigt starkt intryck tydligen så inte helt omöjligt att det blir nått i framtiden.
Får väl städa ett tag till då. fy fan vad segt!! Snart själv utan Amanda oxå, jippi.
Tråkigt liv just nu..

Väntar på de andra samtalen nu, lär väl va samma sak.. Kan man få lite tur nån gång kanske?!
menmen bara att fortsätta söka. Kanske plugg snart iallafall, sen jävlar ska jag bli chef!! haha:)

Nu kommer snart Amanda och Nina så nu ska jag springa upp och sätta på ugnen så vi får i oss lite mat snart.

Ska inte deppa ihop nu men blääää!
tjingeling.
2009-03-27 19:09:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback