lördagkväll..

Hejsan!
Sitter hemma i min rosa säng just nu, en lördagkväll.. ja!
Har varit duktig och pluggat matte ikväll. och kollat på melodifestivalen såklart.
Blev först väldigt arg över resultatet men sen kändes det ganska okey. Kul med nått nytt.

Min kära pappa fyller år idag, grattis för tusendegången!! :) Både messat, ringt och ringt en gång till för att sjunga, haha!

Blev lite arg innan idag, det bara kokade!! Blir så trött.. 
"jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vad jag ska svara" Hallå!! Ashole, säger vi då!!!
Behöver ha upp min boxsäck att slå lite på då och då. :) Ska nog ordna det!

Lite bilder från i torsdags ska ni få nu:)



Mina favoriter, tack för en lyckadkväll, igen!



 

2009-03-15 01:29:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahaha heetast i stan ;)

2009-03-17 @ 10:51:58
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback