Trevlig helg!

Visst är det helt underbart att höra dem orden?!  och att säga de är lika unerbart de! :)
Fredagar är fantasiska, man känner hur ledigheter närmar sig och alla är glada & positiva, och samtidigt fredagströtta, speciellt det där.
Hörde det hela tiden på jobbet idag, "trevlig helg, trevlig helg, trevlig helg" Så härligt verkligen!

Jag kommer ha en bra helg, det vet jag redan nu. Har packat min lilla väska, åker hem till Karlskrona imonbitti.
Hemma på Bergåsa 13.35. Känns så konstigt att komma tillbaka till sitt gamla liv sådär, samtidigt som det känns hur naturligt som helst efter ett tag.
Kusin Josefin kommer någon gång under eftermiddagen, vi ska fixa oss tillsammans, glittra oss ska vi göra:) Sen kommer Emmelie och hennes pojkvän. Första gången jag träffar honom. är väldigt nyfiken måste jag säga:)
Sen ska vi till Nina och fira henne. Är verkligen laddad!

Bäst jag sover snart så jag orkar upp tidigt till mitt tåg imon. Och så blir det ju lördag snabbare. Har längtat hela veckan.
Underbart att få träffa mamma & pappa oxå.
Helt fantastisk kommer helgen bli!

Godnatt!
2009-03-06 22:45:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Bara lämna mig sådärra va?? Haha ledig?

Ehm jadu jag drömmer på natten att ja är ledig men de kan jag se i himlen om haha..

Pussssss

2009-03-07 @ 12:19:15
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback