Helgen.

Hela helgen har varit toppen. Full med kärlek, kärlek från Ester. Vad mer kan man begära? Sällskap i sängen när man vaknar, det är underbart! Väckt av naffs i nacken nu både lördag och Söndag.
Vad jag älskar denna lilla varelse!!!
Hon är bäst, den lilla vovven. Kommer sakna ihjäl mig på henne sen.
Har haft besök av mamma igår och idag, vi hade myskväll igår. Bara hon och jag. Jättemysigt. Kollade på sex and the city filmen och drack rosa panten och åt massa gott. :)
Träffade Li och Sara en stund igår oxå. Tog oss en latte ute i solen, underbart var det! Hade en "älska göteborg dag" Det har jag ständigt när solen skiner:)

Flytt om en vecka!!
Kan inte fatta att det är sista veckan i denna lägenheten.. Sen kommer jag aldrig komma tillbaka hit. Har ganska mycket minnen härifrån, alla de gånger jag vatt här och hälsat på syster med kompisar och med lite andra dudes..
och Jennys examenfest här i sommras, det var en fin men hemsk dag. Samma dag som farfar dog. Satt i detta rummet och pratade med pappa på telefon, när han berättade. usch vad hemskt det var!!
Fattar det fortfarande inte.

Nu är det mot nya händelser i en ny lägenhet, kommer bli toppen!
Men först ska jag bo hos Nina i hennes etta, två månader ungefär. Det klarar vi. Lika lång tid som vår Asienresa ju. haha:) Vi borde ha två asienmånader Nina. Hm??!
Sen har jag äntligen eget!!
Får en vecka ensam i den nya lägenheten nästa vecka iallafall, ska bli så skönt!

Ska snart sova, upp tidigt imon till matten sen kika läget på stan och kolla gymkort innan jobbet;)
pusselipuss!
2009-03-29 23:04:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback