Vill inte!!

Nu sitter jag hemma på Bergåsa, vill inte åka hem imon känner jag nu. Vill till Göteborg men hade velat ha en dag till här hemma i huset med mamma & pappa. Så mysigt ju!
Saknar dom redan! haha man blir så mamma/pappa kär när man flytta hemmifrån :)
Känns så konstigt att sitta här igen, så myckt minnen av allt som hänt här. Bott här hela livet ju så det finns endel att minnas! Både jobbiga grejer och roliga grejer men nu känner jag mest ångest och en klump i magen. Fyfy!
Söndagar är deppdagar det är bara så!
Fast har haft en väldigt bra dag ändå, träffat lilla Melvin, Emmelie systers son, såå söt verkligen. Fick hålla honom och allt:)

Discofesten igår blev jättelyckad! Riktigt kul hos Nina, kvällen gick så himla fort bara. Timmarna bara sprang iväg, lite synd men det är ju så när man har roligt. Och det är ju ett bra tecken, visst?!
Lovar att lägga upp lite bilder senare i veckan.

Nu ska jag ner och mysa i soffan, älskar "min" soffa, somnade på fem minuter innan. haha!
Men nu får jag inte somna, ska kika på Beck och äta ships & dipp, mumsigt!

Imon bär det av till götet igen och jag gillar det.
Konstaterade igår att det finns inte så mycket för oss här, vi älskar Göteborg och vi är väldigt stolta och glada för att vi har lämnat lilla Kna.
Önskar bara att jag hade haft nått eget att komma hem till imon, men snart så:)

Nej nu ska jag springa ner till tvn.
Puss på er. Tack för en fantastisk kväll igår, alla!!
2009-03-08 20:47:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi älskar Göteborg de finns lixom inget annat!!!

Vi är bäst babe <3

2009-03-10 @ 11:49:43
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback