Fredagsmys:)


Titta så söt denna lille kille är!:)
Lik Johanna minnsan;)
Grattis igen Björn och Johanna!

Jag ligger bara hemma ikväll, skönt med en hemmakväll ( i ensamheten) haha, har inte varit själv på evigheter så jag verkligen njuter nu.
Men har fått värsta förkylningen så känner mig held död!
Har världens huvudvärk oxå, tagit en ipren men hjälper inte. Stackars mig!

Min kamera har tydligen kommit nu, har haft den inlämnad för den var trasig. Hoppas verkligen den funkar nu. Den ligger hos Nina nu så vi får hoppas:)
Skulle va perfekt till morgondagens festligeheter.

Skulle eg till Liseberg imon men tydligen är dte bara jag som är en Lisebergstönt så det blev ändrade planer. Blev lite arg och besviken först men sen la det sig. haha! Liseberg är som heaven för mig.:)
Hoppas på att min kusin Josse snart kommer upp så att vi kan gå där. Vi är lika galna hon och jag nämligen:) Den bästa lisebergkompisen, helt klart. haha:)
Jag som skulle köpt årskort och allt. Ja jag är en Lisebergstönt!!

Ska nog kika på The Hills nu och sen sova. Skönhetssömn skulle behövas!

Hoppas ni har en mysig fredagskväll!
Puss!
2009-05-29 22:40:10 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh vad söt han är. Får väl se om jag kan skapa något litet kreativt till honom.

Låter som du hade en skön kväll i ensamhet igår, men visst kan det vara skönt:)



Och ja, du och Josse är lika galna när det gäller Liseberg.



Kramar

2009-05-30 @ 09:06:04
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack gumman. <3

2009-05-31 @ 14:55:53
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback