Helt slut.

Jag är så trött, fattar inte rirkigt varför. Har verkligen vilat ut i helgen, har iofs blivit ganska sena kvällar men ingen fest. Kroppen känns helt död iallafall. usch!
Måste vara allt städande som tar slut på krafterna. Men mopparmusklerna bli större;) haha!
Ska bara jobba imon oxå denna veckan. Matteprov på onsdag så då är jag ledig från jobbet. Torsdag är ju röd dag och fredag klämdag och skolan är stängd då oxå. Så skönt!
Lite dumt att jag redan bokat biljet hem till Kna på fredagkväll. Kunde ju åkt lite tidigare så hade jag hunnit med lite mer där hemma. Nu blir det nog bara släkten som får träffa mig. Kanske en liten utgång med Emmelie på kvällen vi får se. Nån mer som är sugen? Li??!:)
Hoppas på att hinna träffa Johanna en liten stund oxå.
Kusinens bröllop ska iallafall hinnas med. Ska bli så kul. Minns inte när jag var på bröllop sist, undrar hur jag kommer reagera? Om jag blir värsta blödig och gråter för att det är så fint. Vi får väl se:)

Nu ska jag fixa nått att äta sen plugga plugga plugga.. Fyyy!!


tjingeling!

2009-05-18 18:02:25 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Lycka till i morgon!

Kram.

2009-05-19 @ 22:12:56
Postat av: Amanda

Du är för söt snuttan haha :D

Ja man blir blödig på bröllop jag blev de i helgen fy fy så vackert!

Fy för matteprov hellre jobba med mig haha <3

2009-05-19 @ 23:42:18
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback