JAAAA!!!

Nu är MatteC äntligen avklarat och det gick ju bra tillslut. Känns så skönt nu verkligen! Nu kan jag ta sommarlov:)
Jag är lycklig!!
Imon ska jag sova ut och bara ta det riktigt lugnt på förmiddagen sen är det jobb och tror tom. att jag kommer jobba med ett leende på läpparna imorgon!
Helt fantastiskt!

Var lite jobbigt att åka hemifrån igår. Har haft det hur skönt som helst hemma. Men vet eg inte varför jag tycker det är jobbigt att åka därifrån. Vill verkligen inte bo i Kna nu, det finns inte i min värld. Jättefin stad och allt det där men passar inte mitt liv just nu. haha!
Gbg ska det va:)
Bröllopet var jättefint! Blev några tårar i kyrkan minnsan.
På slutet av festen blev jag lite kärlekskrank.. när alla mina kusiner dansade med sina "respektive" då satt jag där ensam. haha nej så illa var det inte. Men kärlekskrank det blev jag iallafall.
Men när jag tänker på det nu så var det inte så farlgit faktist..
Nu är alla problem bortblåsta!!

Ska sova nu tror jag.
Jobbar förresten med Amanda nu i två veckor. Detta gillas verkligen:):) Love it!!
Men guuud som vi fick kämpa idag, undrade vart männen var.. igen! Träningsverk imon ja.

Nattinatti!

2009-05-25 23:43:43 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: jojanna

Haha visst var dom? :) Ååå grattis! Det är du värd. Förstår att det känns toppen nu. :)

2009-05-26 @ 13:22:15
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Kerstin

GRATTIS!!!!

Du är en riktig kämpe. Bra gjort att klara matten. Massor av kramar.

2009-05-27 @ 10:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback