Snart helg:)

tjo!
Snart helg och det gör mig på bättre humör än sist jag skrev:)
En liten uppdatering sen sist då.. jobbet är inte så hemskt trots allt, det ger bra med pengar och det gillar vi:)
Sovit  hos mig inatt med Jenny, min säng är ju verkligen gudomlig!! Så skönt att få sova med fötterna utanför täcket utan att bli uppäten av Thula. haha!

Nu ska jag iväg på matten, inte många gånger kvar till sluttentan nu, sååå skönt. Hoppas på att klara den bara. Sen är det färdigt! Jobba efter det och sen filmkväll hos Amanda, mysigt! sova där inatt.. herregu vad jg far runt, ge mig lite stabilitet tack!

Nu måste jag kila..
puss på er!
2009-05-07 11:40:18 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback