syskonkärlek

Har några dagar med Jenny i lägenheten nu, väldigt mysigt:)
Varit runt och kolla på soffa idag, hittat en på chilli som jag tror jag ska köpa. Vill ha den nu!!! Ska nog bli fint tror jag, köpte ett litet bord på ikea, att ha så länge bara. Känns som vi är på ikea jämt nu men det är ju alltid lika trevligt:)
Blev Carola i bilen,  Jennys idol sen hon var liten så vi kan alla låtar båda två så satt och sjöng. haha:)
Syskonkärlek kallas det.
Jenny är som min skyddsängel, så fort jag mår dåligt gör hon det. När jag är glad är hon det.
När jag var liten skällde hon tydligen på mamma och pappa när dom skällde på mig. haha!
Kände mig riktigt lycklig idag iallafall, lyckligast i världen. Tänk att jag kommit hit, lycklig igen. Underbart!
nått bakslag ibland bara men ingen större fara.

Och nu är det snart dags för bröllop, det är ju sjukt!!!
Ska börja planera möhippa nu, måste verkligen komma på nått bra. Hon vill inte ha några galenskaper så det blir nog rätt lugnt och sansat men vill ju ha nått galet. En strippa til mig och Nina kanske haha, nej ingen bra ide. eller?!
Nån som ställer upp??
Ska se vad jag kan ordna måste ringa runt till alla nu i veckan, fått värsta listan med namn och nr:)



 


Jenny och älsklingen Ester.



 

2009-05-12 23:30:50 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det låter härligt, att ni har skoj ihop, mina goa flickor.

Kram, vi ses snart!

2009-05-13 @ 22:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback