Julhelg:)

Helgen har bestått utav mycket julkänslor, precis som jag ville:) Blev Liseberg igårkväll med Kalle och hans familj. Nina och jag konstaterade att jul på liseberg är den perfekta dejten. Blir ju kär bara av att vara där. Kär i julen fick det bli i vårt fall. Väldigt mysigt var det iallafall.
Har julpyntat i butiken idag. Slog in paket de två sista timmarna till dekoration, så nu har jag övat på det och kan nog säga att jag är ett proffs på de snart. Riktigt mysigt i butiken nu. Tror jag kommer gå runt och stortrivas hela dagarna nu, hoppas på de!

På tisdag åker jag till växjö en sväng. Ska mysa hos syter yster:) Ska bli underbart kul att träffa dig Jenny, minns inte när det var sist.. Har blivit lovad en god middag med kött, lyx kallas det! Alltid lika gott när Erik lagar mat, bättre än resturang kan jag lova!

Nu ska jag äta några pepparkakskolor till sen blir det sängen.
Nattinatti!
2009-11-29 22:15:59 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Natti natti sov gott! Och ha det så bra hos Jenny o Erik.

Kram!

2009-11-30 @ 23:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback