Julmys!

Tjingeling!
Nu kommer ännu en fredagsuppdatering:)
Har varit ledig idag så har haft fredagsmys hela eftermiddagen.
Började dagen med att gå till tandläkaren, gick hyffsat bra faktist. Efter mitt tandläkarbesök, gick jag till sjukhuset precis brevid för att se om jag kunde få mig en spruta mot svininfluensan. Förberedde mig på lång väntetid men kom in efter två minuter bara. Har haft flyt idag. Väntar nu på biverkningar, har just nu bara lite ont i armen och känner mig lite trött. Tror jag kommer klara mig fint:)

Det är ju första advent nu på söndag och det är äntligen tillåtet att ta fram julstämningen. Detta har jag lyckats riktigt bra med idag. Tog mig en promenad på stan för att leta julinsperation. Blev lite fina ljus och julbricka. Supermysigt här hemma nu. Tänker köra fullt ut denna julen (kom precis på att jag har en glitterslinga som ska fram också) Ingen ska få förstöra denna julen för mig.
Har varit lite kärleksdepp de senaste jularna men nu är det slut på de:)
Jag har alltid älskat julen och tänker fortsätta med det!

Titta så mysigt jag har det:)












Ha en superduper helg allihopa!

2009-11-27 20:41:18 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback