:)

Imorgon är jag äntligen ledig igen. Jobbat hårt några dagar nu så  förtjänar en ledig dag tycker jag:)
Morgondagens planer är: Sova lagom länge.. funderar på att gå upp ganska trdigt, äta en god frukost sen krypa ner i sängen igen. Låter inte det härligt?
Ska hälsa på Nina på jobbet innan hon slutar sen ska vi gå på stan ute i frölunda, ganska skönt att gå någon annanstans än inne i centrum, är ju där varje dag och vill inte tänka på jobbet imorgon.
Vid fyra ska vi möta upp Melissa för att leta utklädningskläder till Halloweenfesten på lördag. Ledig söndag så det blir fest med dunder och brak vill jag lova:)
Skulle vara kul med en riktig utklädnad eller bara en liten mask? Vi får se vad vi hittar.


Här är bilderna från modefotokursen som redovisades förra veckan. Dessa + dom på Amanda som jag visat förut.
Världens bästa syster som modell som det nu är lite synd om. Har nyligen vaccinerats för svininfluensan. Nu har hon istället jätteont i armen. Stackarn!
Krya på dig syster!








Fina va? Kläderna är från mitt jobb:)

 

2009-10-26 23:10:10 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback