Jag mår bra!!

Oj vad jag mår bra för tillfället!! Humöret är upp och ner men just nu känner jag bara glädje!:)
Kanske för att Amanda vatt här och smittat av sig med sitt skratt. Fast ikväll va det nått som var fel. Hon gick hem utan att jag sa åt henne.. Annars brukar det liksom vara "nej nu måste jag faktist gå och lägga mig.." Men idag ville hon gå hem alldeles för tidigt för att vara Amanda.. Nått som är fel?!
omvända roller idag.

Kanske beror denna lycka på att jag är ledig imorgon? :)
Morgondagens schema:
Sova till 10.45
tvätta 11.00
stan vid 13.00
träning ?
sola ?

Får se vad jag hinner med måste vila oxå.
Camilla är på besök så det blev ändrade planer, hade eg bara tänkt vara hemma och ta det lugnt men när Milla är istan måste jag passa på att träffa henne. Kommer bli ett kärt återseende!

Kollade på bilder från i sommras med Amanda precis. Midsommarhelgen i Smögen, konstaterade hur sjukt kul vi hade. Så underbara bilder och minnen!!
Galet var de!!







Dessa bilder är så klockrent underbara!
Saknar dock mitt ljusa hår när jag ser dom..

Nu ska jag alldeles strax nana
Natti natti!

2009-10-06 23:31:30 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Härliga bilder, du är fin både som blond och mörk!

Kram

2009-10-07 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback