Familjemys :)

Nu sitter jag här och väntar på mamma & pappa som borde vara i krokarna snart:) MAMMA & PAPPA!! Underbar känsla nu:)
Jobbdagen har varit riktigt seg. Riktigt dåligt med folk idag och då går tiden väldigt sakta. Vissa dagar kan det vara skönt när det är lite lagom lugnt men nu har jag kommit in i "säljruset" och får en kick av att sälja mycket. Det är ju bra iofs.  Hoppas på en bättre dag imorgon.
Blev träning efter jobbet, seg efter gårdgaens hårda gympapass så blev bara löpbandet och lite armar och rumpa idag;)
Har ätit turkisk yoghurt med valnötter och lite honung i.. Jag försöker iallafall vara lite nyttig. Är ett matvrak just nu. Åt sex rostade mackor med ost höromdagen. Det är inte okey, pinsamt att skriva det här men just därför jag gör de. Då kanske jag slutar slänga i mig mat snart!!

Mamma och pappa körde precis förbi ikea nu så snart är dom här:) Dags att fixa kaffe nu, kvällsfika med familjen, underbart!

Plåtningen igår gick super, kommer bilder snart. Är suuuupernöjd! Kanske ska användas som rekmalbilder för butiken. Cooolt;)

Nu ska jag koka kaffe :)
Puss!
2009-10-01 21:07:37 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Liii

Uuh coolt om ni skulle använda dina bilder till butiken! :)

2009-10-03 @ 17:54:24
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

wooooohoo bästa teamet är vi hjärtat!! <3 mer bilder snaart!

2009-10-04 @ 01:12:30
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Isabell

vi vill se bilderna Julia :)

2009-10-04 @ 15:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback