Nuså!:)

Nu är det dags att vara pigg och glad igen, har haft en liten svacka men nu känner jag att jag är på rätt spår igen.
Har haft lite funderingar på framtiden och vet inte alls vad jag vill. Ena dagen är jag tvärsäker på en sak sen lika
 osäker nästa dag. Det är såhär, tankarna och livet går upp och ner och det är bara att leva med.
Brukar tillåta mig att vara ledsen vissa dagar, för jag vet att jag mår bättre nästan dag.
 Och allt detta handlar om att jag ska hitta mig själv. Inget annat!
Höstdepp är ju ganska vanligt. Men inför deppförbud på oss alla nu.

Har varit på Mary Kay tjosan ikväll med tjejerna från jobbet. Kom hem lite fattigare än tänkt men förhoppningsvis har jag en fin hy om några veckor!
Hoppas!!

Helgen i växjö var kanon. Ladies Night var jättebra.
Underbart att träffa familjen.

Nu är det sovdags, upp och jobba imorgon. Ledig torsdag så morgondagen kommer gå kalas tror jag:)
Positivt tänkande kommer man långt på :)

 

2009-10-20 23:10:43 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback