I Love Sweets

Har precis ätit upp sista tårtbiten i kylen. Nu är födelsedagsveckan slut.
Helgen är över och avklarad med bravur. Fest igår och jobb idag, inte kul att gå till jobbet idag men överlevde dagen. Blev en fika efter jobbet sen hem för att städa undan festen och sova lite på soffan.
Nuförtiden älskar jag söndagskvällar. Så mycket bra på tv och allmänt mysigt med söndagkväll bara. Ingen söndagsångest längre:)

Festen igår var riktigt lyckad, lika lyckad utgång:)
Fick världens bästa presenter också.

En "I love sweets" kakburk, tydligen är det så uppenbart att jag älskar sötsaker:)
Ett jättefint armband och en nyckelring som jag velat ha hur länge som helst.
+En supersöt tekanna som jag får visa en annan gång.
Tusen tack mina vänner:)


Nu ska jag lägga mig i sängen tror jag. Upp klockan sex imon, dags för fotokurs i Borås igen.
Hoppas på att denna veckan kommer bli lite lugnare än förra. Börjar ett på tisdag iallafall. En efterlängtad sovmorgon!!

Puss på er!

 

2009-09-27 22:10:39 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback