Sista sommardagen.

Första september idag vilket innebär min månad och första höstmånaden. Men idag är det faktist fortfarande sommar om man kollar ut så ska ta vara på det fina vädret och åka ut till skärgården idag:)

Galet att det redan är september. Vart tog sommaren vägen? Har inte hänt mycket kul denna sommaren för mig. Bara jobbat, jobbat och jobbat. Smägen över midsommar har varit min enda semester och två helgen på Strukö, inte mycket att hurra över. Ska verkligen bli annorlunda nästa sommar!
Jämför man med förra sommaren har denna verkligenvarit kass. Förra sommaren var sjukt bra. Har pratat om det flera gånger, gjorde så mycker kul då. Roadtripsommaren..
Men det kommer ju flera som tur är!

Nu ska ni få se lite bilder på mitt mörka hår:)



Inte världens bästa bilder, kopierade några från kräftskivan på facebook.
Ni får nöja er med de så länge:)

Nu ska jag ge mig ut i solen :)

2009-09-01 12:23:57 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Liii

Håret blev sjukt fint Julia! :) Passade dig jättebra!

2009-09-01 @ 17:28:05
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Faster Inga-Britt

Hej Julia!



Vad snygg du är! Håret blev jätte fint!

Ååå, vilken fin klänning du har!

Hoppas du har det bra i Göteborg!



Många kramar

2009-09-01 @ 21:38:34
Postat av: Kusinen Erica

Hej julia! jag håller med inga-britt, håret blev super snyggt! passar dig kanon :)

ha det så bra! och hälsa jenny!

2009-09-04 @ 16:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback