Tjingeling!


Helgen har varit jättemysig! Så kul att Jenny har varit här, skönt med en lugn helg också:)
Fredagen var det bara jag och Jenny som tog igen lite systertid. I lördags efter jobbet blev det en fika med Jenny och hennes kompisar sen åkte vi alla hem till mig och beställde hem mat och hade hur trevligt som helst:)

Igårkväll var det dags för förra årets söndagstradition med Amanda & Nina. "Ensam mamma" hade säsongspremiär igår så vi samlades framför tv här hemma, precis som för ett årsen fast då var det i Munkebäck. Vi följde hela säsongen tillsammans förra året så det är ett måste nu. Lite pinsamt att man följer "Ensam mamma" kanske men det gör vi iallafall. Tror vi är lite kärlekskrank?!!
Tänk att vi bott här i ett år nu? Helt galet vad tiden går fort!!

Är ledig idag, vilket känns skönt för jag känner mig fortfarande lite sjuk. Tänkte bara vila idag så jag blir frisk snart så vi kan sätta igång med träningen igen. Inte tränat på en vecka nu, känner mig helt förslappad. Men snart så ska det börjas igen. Nu längtar jag verkligen efter att få springa på rullbandet igen. Känns så skönt.

Ska lägga mig och kolla på Gossip nu sen laga mat. Tror det blir ugnsbakad falukorv idag men måste vänta till mamma kommit hem så jag kan ringa och fråga om receptet. Tur man har mamma att fråga om allt. Mamma vet alltid bäst:)

Puss på er!

2009-09-07 15:45:46 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tur att man har en dotter som frågar efter om lite av varje, hoppas maten blev bra! Kram!

2009-09-07 @ 18:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback