Min lediga dag

Ingen höjdare till dag. Vaknade efter en orolig sömn inatt och trodde jag fått feber men tempen visar inga höga siffror som tur va men känner mig lite risig. Tanken var att jag skulle spendera hela dagen på balkongen men icke, blev någon timma bara. Inte så bra att sitta i stekande sol när man är krasslig.
Har försökt vila hela dagen, var tvungen att damsuga av lite bara för imorgon får jag finbesök. Syster ska vara hos mig onsdag till söndag:) Ska bli så himla mysigt.

Imorgon blir det förhoppningsvis jobb om jag inte mår sämre. Ledig torsdag, blir en sväng på stan med Jenny och en vän till henne sen Ikea, precis som förr. Var på ikea jätteofta när Jenny bodde i göteborg. Fanns alltid något hon behövde där. haha!

Nu ska jag vila lite på soffan igen.
Tjingeling!
2010-04-13 19:02:03 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback