Söndag

Ensam igen.
Nu har mamma och pappa åkt hem till karlskrona. Känns tomt och lite tråkigt här nu. Men liite skönt att ha lyan för sig själv igen. Har haft en supermysig helg iallafall.
Har blivit lite shopping, en underbart fin jeansklänning som jag ska ha på valborg som närmar sig nu. Ett par väldigt fina skor blev det också. Tack!! :)
Igår jobbade jag och då var mamma inne hos mig och provade nästan hela butiken. Hittade mycket fint tillslut. Roligaste kunden såklart.
Idag har vi haft picknick på Marstrand, jättefint och mysigt. Så mycket fina hus att titta på, älskar de!:)
Ska sammanfatta helgen med lite bilder tänkte jag.


Mamma & pappa på Ramberget.
Ni är bäst!

Fästningen på Marstrand.

Mina möbler på balkongen har blivit rosa, fiiint.
Min mysdress passar in i inredningen. Jag gillar rosa ja:)

Där ser ni min nya frilla, är jättenöjd!

Nattinatti!
2010-04-25 22:53:07 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lii

Ooh jag gillar utemöblerna Julia! :D

2010-04-25 @ 23:35:21
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ser ut som ni haft mysigt!! Vad fin du är syster, men det vet du väl?!? Blir sugen på att klippa lugg igen själv faktiskt när jag ser det på dig...

Många kramar

2010-04-26 @ 16:18:30
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com
Postat av: Kusin-Josefin

Guuud vad fin din klippning blev!! Avundsjuk för att du är så söt!



Vi får försöka bestämma en tid snart så jag kan åka upp till dig! Längtar till Götet!!



Massa Kramar!

2010-04-26 @ 18:50:09
Postat av: Kerstin

Saknar dig hjärtat!

Kramar!!!

2010-04-26 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback