Nu var det klippt..

Tjoho!!

Ligger i soffan och väntar på att Grays ska börja, har alltså lite tid över så tänkte skriva några rader.
Kan ju börja med att varna för "klippoteket" där jag och Li va och klippte oss igår. Har varit där förut med Nina. Två betala för en brukar dom ha där, ganska passande. Brukar alltid gå därifrån relativt nöjd men igår var jag allt annat än nöjd när jag gick därifrån. Ville ha snelugg och så klippte hon världens töntlugg på mig. Resten var jag ganska nöjd med fram till idag då min jobbarkompis vän som är frisöt var inne i butiken. Hon blev riktigt chockad över klippningen och jag fick en akuttid över lunchen haha! Perfekt!
Nu är jag nyklippt igen och supernöjd! Blev dock ganska kort, jag som hade fått långt hår nu..
Köpte på mig några bra produkter oxå, har inte tagit hand om mitt hår som jag ska. Ändring på det nu!

Fick ett trevligt litet telefonsamtal här emellan..

Satt och väntade på greys och så märker jag att det är hockey ikväll istället. Värdelöst!!
Men jag överlever:)

Inköp igår gick kalas, köpt in så fina smycken som finns i butiken redan nu. Sååå fina, blev riktigt kär. Ska köpa ett halsband imorgon:)

Ska avnjuta en kopp te nu.
Tjingeling!
2010-04-21 21:16:07 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för i helgen! Det var så roligt att vara hos dig! Kram!!!!!

2010-04-25 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback