Trött!

Hej på er!

Nu sitter jag i soffan, helt slut efter en dag med plugg och ett lagom hårt träningspass. Har kommit igång med träningen nu igen, sen någon månad tillbaka. Kör än så länge på riktigt hårt, ska fortsätta såhär är tanken. Snart magrutor igen! :)
De tre senaste gångerna jag vatt på gymet har jag pluggat samtidigt, de ni! Löpbandet i 30 min och läst samtidigt, känner mig så effektiv!
När jag gick hem från gymet skulle jag handla lite på vägen. När jag sen skulle betala fick jag en påminnelse om hur trött och slut jag var i huvudet, hade glömt koden.. igen! Det är iofs inget som brukar hända men gjorde de precis innan förra tentan och nu på fredag är det tenta igen så det är mycket plugg nu som ni förstår och min lilla hjärna strejkar just nu..

Hade Jenny, Erik och Ester (+en till liten liten varelse) på besök i helgen. Jag fick äntligen se Jennys fina söta lilla mage. Jag ska alltså bli moster! Jag är såå glad :) Helgen var så mysig, bästa på länge! :)

Nu blir de te och desperate houswifes! :)

Puss mina fina!


2010-12-07 20:47:04 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback