Alla hjärtans dag!

Har haft en riktigt bra dag, alla hjärtans dag till ära:) Började med lite mys sen in till stan med Li. Blev lite shopping trots att jag INTE skulle köpa något idag. Men det är ju alla hjärtans dag så både Li och jag tillät oss lite shopping. Blev två fina tröjor iallafall.  Sen kom Malin och vi satte oss och fikade, dock stängde fiket lagom till Kalle & Lang kom så då fick vi fortsätta vår fika på ett annat fik, tur att det finns endel att välja mellan:) Det blev dubbelfika för mig och Malin helt enkelt.

Har varit sjuk några dagar, febrig och risig så har varit hemma från jobbet i fyra dagar nu. Imorgon är det dags att ta på sig klackarna och sälja järnet igen, har fått in nya grejer nu och bytt tillbaka till "Victoria of Sweden" så det ska bli ganska kul att gå till jobbet imorgon:)

Om två veckor är jag och Josefin på Tenerife, fick hem taxfree katalogen idag, funderar på om jag ska ha mig en parfym?!

Nu ska jag vila lite i soffan sen göra natchos, mums!

Puss på er alla nära & kära, hoppas ni haft en fin dag!

 

2010-02-14 18:27:50 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback