Juliadagen + Fettisdagen:)

Jajemen, min namnsdag och fettisdagen idag, så passande:) Köpte mig en semla på vägen hem från jobbet som jag snart ska fira med.

Förstår inte vad det är med mig. Är världens tröttaste människa just nu. Ögonen går i kors på mig på jobbet och känns som jag ska falla ihop när som. Var ju hemma och vilade fyra dagar förra veckan. Måste lida av brist av nånting. Har köpt värsta vitaminkuren så borde skutta fram tycker jag. Inte tränat på två veckor, nästan pinsamt att erkänna det. Kanske därför jag är så trött? Imorgon ska jag tvinga mig själv till gymet efter jobbet.
Jag bara måste! Ska ju komma i form tills semestern, mindre än två veckor kvar nu.
Jag behöver verkligen semester!!

Nu ska jag koka te och njuta utav min semla:)

Puss på er!

 

2010-02-16 20:15:27 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback