Ledig:)

Tog en ordentlig sovmorgon idag, gick upp för att äta frukost halv tolv. Skönt!!
Men har bestämt mig för att vara lite duktig idag. precis satt igång två maskiner tvätt, dammsugit och ska snart laga mat. Ska göra potatismos, det var längesen.

I eftermiddag ska jag bege mig bort till Li, som har flyttat till Götet på heltid nu. Hon har ju pojkvännen här så har varit här nästan varje helg men nu bor hon här på riktigt. Jätekul tycker jag! :)

Imorgon kommer Jenny & Erik och lilla Ester såklart. Ska bli så mysigt med en familjehelg:) Imorgon ska vi på melodifestivalen faktist, ska bli jättekul! På lördag ska jag passa Ester, blir eventuellt lite vin här hemma med malmöbrudarna som kanske kommer på besök till helgen oxå, en fullspäckad helg heltenkelt. Ledig söndag, det gillas!
Ska se om jag kommer igång med packningen lite idag med. Har tagit fram resväskan nu iallafall. Några blommiga klänningar ska packas ner :)



Några solisar ska packas ner oxå;)

Puss på er!

2010-02-18 14:38:31 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lii

Inte att förglömma att jag har dig också Julia!! :) Inte bara den gamle gubben :P

2010-02-20 @ 00:08:27
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Amanda Krona

Saaaaknar dig och detta!!!! <3

2010-02-22 @ 02:04:52
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback