Resfeber?!

Nu är det nära. Bästa känslan nu när hela semestern ligger framför fötterna:)
Ska snart bege mig in till centralen för att möta upp Josefin som kommer med tåget. Sen ska vi hem till mig och packa färdigt min väska.
Taxin hämtar oss 03.30 får se om det blir några timmars sömn innan, tror faktist inte det. Får sova på flyget.
Gu så skönt det ska bli. Hoppas nu vädret är med oss!!
Jag ska se till att vi får en underbar semester iallafall :)

Tänk att jag och min lilla kusin ska ut på äventyr tillsammans.
Vi pratade alltid om det när vi var mindre, att vi skulle resa tillsammans när vi blev stora, haha:)

Nu måste jag kila till vagnen.

Puss & kram
Jag och Josse på Ninas discofest, disco på stranden nästa ;)

 

2010-02-27 19:26:19 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback