Trött!!

Är galet trött denna måndagkväll, jobbat fyra dagar och har fyra dagar kvar tills jag är ledig. Elisabeth är på semester denna vecka så då blir det extra mycket jobb för mig men det klarar jag. Lyxigt att få vara ledig lördag söndag sen:)
Snart är det dags för semester för mig oxå, har äntligen bokat resa nu. Om tre veckor är jag i solen och steker, underbart!

Förra veckan blev väldigt fullspeckan, alltid så. Vissa veckor händer absolut ingenting och sen kommer allt på en gång. Tisdagkvällen gick jag, Amanda och Malin ut och åt trerätters. Vet inte riktigt vad vi firade. Kände att vi behövde lite lyx i vardagen bara. Onsdagen blev det fest för mig och Amanda. Helgen bestod av ännu mera fest och andra trevligheter:)

Just nu leker livet som ni förstår, förutom att jag ska jobba hela veckan, det är segt!

Ska snart ta fram min rosa resväska och börja packa lite smått, lägga ner en bikini om dagen. Att packa och planera är ju halva njutningen tycker jag:)



Kalles inflyttningfest i lördas, tack för festen:)


 

2010-02-08 21:37:30 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback