Dags för uppdatering!

Ja det var ett tagsen nu, julhelgen är över och så är också 2009, lite skönt faktist! Eller tråkigt?
Julen var alldeles alldeles underbar. Fick två riktigt mysiga dagar hemma i Karlskrona. Gick väldigt fort dock. Inte lika kul att gå upp klockan fyra Annandag jul för att åka till Göteborg och jobba. Men mysigt att ha mamma & pappa hos mig:)
Fick väldigt fina julklappar som vanligt. Men denna julen uppskattade jag mest att få ge mina julklappar jag köpt. Vuxenpoäng till mig!

Nyårsafton var riktigt lyckat för en gångskull.
Hoppas detta betyder att jag kommer få ett bra 2010, tror faktist det:)
Ska bjuda på en nyårsbild nu tänkte jag.


Tack för festen Amanda!
Bästa nyårsafton på länge!

Är på kass humör just nu, vet faktist inte varför. Är nog bara trött. Jobb och träning idag, inte vatt på gymet på tre veckor så det var verkligen på tiden. Tyvär var det väldigt tråkigt att träna. Men känner mig stolt för att jag tog mig dit. Inte det minsta sugen nu när det är så kallt. Det ensa jag vill är att krypa ner under täcket. Tänker nog göra det snart.

På Tisdag kommer Josse & Erica och hälsar på mig, ska bli jättekul. Behöver muntras upp lite tror jag.

Tjingeling!


 

2010-01-03 20:39:59 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Så fiiiin du var i den nya blå klänningen!!!!

Kram!!!

2010-01-03 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback