Fint besök imorgon:)

Imorgon är det tisdag, det betyder fin besök av kusinerna. Supermys ska det bli:)
Har gjort en liten snabbstädning här ikväll så det är fint imorgon när dom kommer. Erica har inte sett min lägenhet så det ska bli extra kul.
Jag ska jobba tisdag och onsdag så dom får klara sig själv de dagarna. Tror inte det ska vara några problem. Josse kan stan ganska bra nu:) Men på torsdag är jag ledig, då blir det shopping även för mig.
Imorgonkväll blir det filmmys sen bio på onsdag, kommer bli mysiga dagar.

Har gjort äppelkräm ikväll, blev nästan tapetklister men gott ändå. Inte nog med att det blev klister, välte ut potatismjöl över hela golvet. Jag har alltid så brottom när jag gör saker. Blir alltid lite halvdant med allt. Skärpning på mig. Men nästan bra att jag blev tvungen att ta fram damsugan för då blev det en städning av hela lägenheten, det hade det inte blivit annars. Trots att det tar max fem minuter att damsuga här. Skönt att bo i en etta ibland:)

Nu ska jag snart hoppa i säng.
Natti natti!
2010-01-04 21:59:24 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback